ignasi_fontvila

Expert en Identitat Verbal des de 1995.

Membre de Global Branding Network.

Naming Creative Manager a Branward
(març – octubre 2011).

Soci fundador i Director General de Nomen Spain (2005 – 2011).

Soci fundador i Director General de Nameworks
(1999 – 2005)

Director Creatiu d’Internomen España(1995 – 1997).

Direcció i coordinació de projectes nacionals i internacionals i creació de noms per a les agències Nameworks, Nomen Spain, Nomen France, Nomen Deutschland, Nomen Italia, Nomen UK, Nomen Sweden, Nomen Switzerland, Nomen Portugal, Nomen USA, Nomen Japan, Nomen Healthcare, Landor, Brandsymbol, Catchword Branding, Eqvarium, Ixxéo Healthcare, Brandpersand, AdVerbis, Labbrand, Little Buddha, Morillas Brand Design, Summa Comunicació, duBois Ording Design, Carré Noir, CB’a Paris, CB’a Graell, Puigfalcó, Grey, Branward, Lavernia Cienfuegos, FranziKleijn, Flavio Kleijn, ViDifferent, BR Innovation Branding, FCB Tapsa, Código Visual, Blancco, Dogwood, Columna Brand Strategy & Colors, Brands Advance, Cusidó Comella, Ideo, Alpenstock, etc.

Coautor del llibre Brand PR – Relaciones Públicas de Marcas, Universidad San Jorge Ediciones, Colección Visión y Acción, Zaragoza, 2013.

Coautor del llibre Los cinco pilares del branding, CPC Editor, 2013.

Nameworks

Nameworks